Dnepropetrovsk
2007
Uuemad T3-d sõidavad paarikaupa 1. liinil, kõik nad on reklaamvärvides. |
Более новые Т3 работают в системах на 1-м маршруте, все в рекламной окраске. |
|
Foto: АO; 23.04.2007 |
Schwerinist saadi aastail 2003-2004 14 moderniseeritud koosseisu T3D, neist 12 on käigus nr. 1387-1406 ja 1409-1412 all, kõik liinil nr.1 ja reklaamvärvides. Fotol koosseis 1389+1390 (Schwerini 103+203) sissesõidul depoosse nr.3, mis on koduks kõigile 222 Tatra-vagunile. |
Из Шверина в годах 2003-2004 приобрели 14 модернизованных
составов T3D, из них 12 работают под №№ 1387-1406 и |
|
Foto: AO; 23.04.2007 |
Koosseis 1411+1412 (Schwerini 148+248) linna peatänaval - Karl Marxi prospektil. Üle 20 aasta kestab prospekti all metrooehitus. Seni, kuni metroo valmib (tänase seisuga - mitte kunagi!), jääb sõitma tramm nr.1. |
Состав 1411+1412 (148+248 в Шверине) на проспекте Маркса. Уже более 20 лет под проспектом идет строительство метро. Пока метро не открыт, будет работать и трамвай №1. |
|
Foto: AO; 20.04.2007 |
Kaks Schwerini koosseisu - 143+243 ja 155+255 - on tänaseni depoos käiku andmata. Neile on reserveeritud numbrid 1407+1408 ja 1413+1414. |
Два Шверинских состава - 143+243 и 155+255 - до сих пор стоят в депо. Им зарезервированы номера 1407+1408 и 1413+1414. |
|
Foto: AO; 23.04.2007 |
Vagunid 1500-1520 soetati korraga 1991. aastal depoosse nr.1, kus seni olid ainult Tatra T3-d. Liinivagunite ümberpaigutamisel depoost nr.1 koondati kõik KTM-d trammidepoosse nr.2. |
Вагоны 1500-1520 были приобретены в 1991 году для депо №1, где до этого разместились только Татры Т3. С закрытием депо №1 для линейных вагонов все КТМы были переданы в трамвайное депо №2. |
|
Foto: Kostas; 20.04.2007 |
KTM-8M koosseis 2223+2224 on sappa võtnud KTM-8 vaguni 2215. |
Состав 2223+2224 КТМ-8М сцепил к себе вагон КТМ-8 2215. | |
Foto: Kostas; 20.04.2007 |
Kohalikus Južmaši tehases T3M detailidest kokkumonteeritud Tatra-Jug vaguneid soetati 1996. aastal 6 (nr.3001-3006) ja 2002. aastal veel 6 (3007-3012). Kõik nad sõidavad reklaamvärvides 1. liinil, fotol koosseis 3001+3002. |
Вагонов Татра-Юг, собранных на заводе Южмаш из деталей Татра Т3М, в 1996 году приобрели 6 (№№ 3001-3006) и в 2002 году еще 6 (3007-3012). Все они работают в рекламной окраске на линии №1. |
|
Foto: AO; 20.04.2007 |
Aastal 2006 valmis Južmaši tehases trammi K1M8 proovieksemplar. Sarnase disainiga 4-teljelisi K1, mis on Tatra T3M edasiarenduseks, on 5 Ukraina linnas liikumas juba 35. |
В 2006 году Южмаш выпустил пробный экземпляр трамвая К1М8. 4-осных К1 с аналогичным дизайном, построенных на базе Татра Т3М, в 5 городах Украины работает уже около 35. |
|
Foto: AO; 23.04.2007 |
Trolliliiklus on viimastel aastatel võitluses marsruuttaksodega tugevasti kahanenud. ZIU-9 trolle on tänaseks arvel 130, veel 15 aastat tagasi oli neid 280. |
Троллейбусное движение за последние годы уступило маршруткам и сильно сократилось. Количество ЗИУ-9 с 280 (15 лет назад) уменьшилось на 130. |
|
Foto: Kostas; 22.04.2007 |
Esimesed uued trollid pärast 2001.a. - 6 Trolza 682-016.02 ehk vana head ZIU-9... Kohaliku Južmaši toodangust selles linnas lugu ei peeta. |
Первые новые троллейбусы после 2001 года - 6 Тролзы 682-016.02, то есть старые добрые ЗИУ-9... Продукция местного Южмаша в Днепропетровске не очень уважают. |
|
Foto: AO; 23.04.2007 |
[Трамваи и троллейбусы в странах Европы]
[Трамваи и троллейбусы в странах бывшего СССР]
Copyright © 2004-2007. Tallinna
Ühistransport - fotoalbum.