Dnepropetrovsk
2007


 

Dnepropetrovski 307 trammist 182 on Tatra T3SU. Aastail 1968-1987 saadi neid kokku 377. Vagun 1181 on aastast 1976.

Из 307 трамваев Днепропетровска 182 - Татра Т3СУ. В годах 1968-1987 их поступило всего 377. Вагон 1181 - с 1976 года.

Foto: Kostas; 22.04.2007

Võrreldes Kiievi või Harkoviga näevad Dnepropetrovski vanad T3-d väga head välja. Vagun 1234 on 1980. aastast.

По сравнению с Киевом или Харьковом старые Т3 Днепропетровска выглядят отлично. Вагон 1234 - с 1980 года.

Foto: Kostas; 22.04.2007

1265 - endine vagun 1970.a. seeriast 1041-1075.

Вагон 1265 - бывший из серии 1970 года №№ 1041-1075.

Foto: AO; 23.04.2007

Vagun 1222 (1979.a.).

Вагон 1222 (1979 г.)

Foto: Kostas; 23.04.2007

Uuemad T3-d sõidavad paarikaupa 1. liinil, kõik nad on reklaamvärvides.

Более новые Т3 работают в системах на 1-м маршруте, все в рекламной окраске.

 

Foto: АO; 23.04.2007


Schwerinist saadi aastail 2003-2004 14 moderniseeritud koosseisu T3D, neist 12 on käigus nr. 1387-1406 ja

1409-1412 all, kõik liinil nr.1 ja reklaamvärvides. Fotol koosseis 1389+1390 (Schwerini 103+203) sissesõidul depoosse nr.3, mis on koduks kõigile 222 Tatra-vagunile.

Из Шверина в годах 2003-2004 приобрели 14 модернизованных составов T3D, из них 12 работают под №№ 1387-1406 и
1409-1412, все на 1-м маршруте и в рекламной окраске. На фото: состав 1389+1390 (103+203 в Шверине) при въезде в депо №3, родное для всех 222 вагонов Татра
.

Foto: AO; 23.04.2007

Koosseis 1411+1412 (Schwerini 148+248) linna peatänaval - Karl Marxi prospektil. Üle 20 aasta kestab prospekti all metrooehitus. Seni, kuni metroo valmib (tänase seisuga - mitte kunagi!), jääb sõitma tramm nr.1.

Состав 1411+1412 (148+248 в Шверине) на проспекте Маркса. Уже более 20 лет под проспектом идет строительство метро. Пока метро не открыт, будет работать и трамвай №1.

 

Foto: AO; 20.04.2007


Kaks Schwerini koosseisu - 143+243 ja 155+255 - on tänaseni depoos käiku andmata. Neile on reserveeritud numbrid 1407+1408 ja 1413+1414.

Два Шверинских состава - 143+243 и 155+255 - до сих пор стоят в депо. Им зарезервированы номера 1407+1408 и 1413+1414.

Foto: AO; 23.04.2007

KTM-5 vaguneid on alles 55, numbritega 2177...2212 ja 1500-1520.

Вагонов КТМ-5 осталось 55, с номерами 2177...2212 и 1500-1520.

Foto: AO; 23.04.2007

Vagunid 1500-1520 soetati korraga 1991. aastal depoosse nr.1, kus seni olid ainult Tatra T3-d. Liinivagunite ümberpaigutamisel depoost nr.1 koondati kõik KTM-d trammidepoosse nr.2.

Вагоны 1500-1520 были приобретены в 1991 году для депо №1, где до этого разместились только Татры Т3. С закрытием депо №1 для линейных вагонов все КТМы были переданы в трамвайное депо №2.

Foto: Kostas; 20.04.2007


KTM-8M koosseis 2223+2224 on sappa võtnud KTM-8 vaguni 2215.

Состав 2223+2224 КТМ-8М сцепил к себе вагон КТМ-8 2215.

Foto: Kostas; 20.04.2007


Viimane KTM-8M koosseis 2241+2242, aastast 1997.

Последний состав КТМ-8М 2241+2242, с 1997 года.

Foto: AO; 23.04.2007


Kohalikus Južmaši tehases T3M detailidest kokkumonteeritud Tatra-Jug vaguneid soetati 1996. aastal 6 (nr.3001-3006) ja 2002. aastal veel 6 (3007-3012). Kõik nad sõidavad reklaamvärvides 1. liinil, fotol koosseis 3001+3002.

Вагонов Татра-Юг, собранных на заводе Южмаш из деталей Татра Т3М, в 1996 году приобрели 6 (№№ 3001-3006) и в 2002 году еще 6 (3007-3012). Все они работают в рекламной окраске на линии №1.

Foto: AO; 20.04.2007


Aastal 2006 valmis Južmaši tehases trammi K1M8 proovieksemplar. Sarnase disainiga 4-teljelisi K1, mis on Tatra T3M edasiarenduseks, on 5 Ukraina linnas liikumas juba 35.

В 2006 году Южмаш выпустил пробный экземпляр трамвая К1М8.

4-осных К1 с аналогичным дизайном, построенных на базе Татра Т3М, в 5 городах Украины работает уже около 35.

Foto: AO; 23.04.2007


Sama K1M8, vaade tagantpoolt. Seni pole huvilisi selliste vagunite tellimiseks leidunud.

Тот же К1М8, вид сзади.

Foto: AO; 23.04.2007


K1M8 seestpoolt.

К1М8, вид изнутри.

Foto: АО; 23.04.2007


Trolliliiklus on viimastel aastatel võitluses marsruuttaksodega tugevasti kahanenud. ZIU-9 trolle on tänaseks arvel 130, veel 15 aastat tagasi oli neid 280.

Троллейбусное движение за последние годы уступило маршруткам и сильно сократилось. Количество ЗИУ-9 с 280 (15 лет назад) уменьшилось на 130.

Foto: Kostas; 22.04.2007


Troll 1988 reklaamijärgsetes värvides. Hommikune ummik Dnepri kaldapealsel.

Троллейбус 1988 в послерекламной окраске, в утренней пробке на набережной.

Foto: AO; 21.04.2007


Valdav enamik (47) kohaliku Južmaši tehase 54-st lõõtsaga JuMZ-T1-st on tänaseks lühemaks tehtud, nii ka troll 2041 (1992.a. väljalase).

На начало 2007 года 47 из 54 троллейбусов ЮМЗ-Т1 укорочены - так и 2041 (машина с 1992 года).

 

Foto: AO; 23.04.2007


JuMZ-T2 trolle osteti aastail 1994-1998 30 (numbrid 500-529) ja 2001.a. veel 4 (530-533). 1 või 2 numbri ees näitab, mis depoosse troll kuulub.

Троллейбусов ЮМЗ-Т2 в годах 1994-1998 приобрели 30 (№№ 500-529) и в 2001 г. еще 4 (530-533). № 1 или 2 указывает на номер депо.

 

Foto: AO; 23.04.2007


Troll 2532 - reklaamvärvides, nagu enamik trolle.

ЮМЗ-Т2 №2532 - в рекламной окраске, как и большинство других троллейбусов.

 

Foto: AO; 23.04.2007


Esimesed uued trollid pärast 2001.a. - 6 Trolza 682-016.02 ehk vana head

ZIU-9... Kohaliku Južmaši toodangust selles linnas lugu ei peeta.

Первые новые троллейбусы после 2001 года - 6 Тролзы 682-016.02, то есть старые добрые ЗИУ-9... Продукция местного Южмаша в Днепропетровске не очень уважают.

 

Foto: AO; 23.04.2007


Uued trollid kannavad numbreid 2140, 1141, 1142 ja 2143-2145.

Новые троллейбусы - №№ 2140, 1141, 1142 и 2143-2145.

 

Foto: Kostas; 23.04.2007


[TALLINN tramm+troll+buss]

[Трамваи и троллейбусы в странах Европы]

[Трамваи и троллейбусы в странах бывшего СССР]


Copyright © 2004-2007. Tallinna Ühistransport - fotoalbum.