Krivoi Rog
2007


Üks kahest maa-alusest kiirtrammipeatusest - "Metallurgide prospekt" - mis peale ülesriputatud kontaktvõrgu metroojaamadest kuigivõrd ei erine.

Один из двух подземных станции - "Проспект металлургов" - который кроме контактной сети особо ничем не отличается от обычной станции метро.

Foto: AO; 24.04.2007


"Dzeržinskaja" peatuses jõuab kiirtramm maa peale. Koosseis 001+003 on pärit 1986.a. seeriast 001-015, millega kiirtrammiliin 26. detsembril 1986 avati.

На станции "Дзержинская" скоростной трамвай поднимается на землю. Состав 001+003 - с 1986 года, из серии 001-015, которые открыли линию 26 декабря 1986.

Foto: AO; 24.04.2007


Koosseis 062+063 jõuab "Dzeržinskaja" peatusse teiselt poolt, millеga lõpeb kiirtrammiliini maapealne osa. Vagunid 062 ja 063 on pärit Prahast (seal nr. 6250+6461, 1963/1965.a.), pärast moderniseerimist 1998.a. jõudsid nad Krivoi Rogi.

Состав 062+063 прибывает на станцию "Дзержинская" с другой стороны. Тут кончается надземная часть линии СТ. Вагоны 062 и 063 - из Праги (там 6250+6461, с 1963/1965 года), после модернизации в 1998 г. поступили в Кривой Рог.

Foto: AO; 24.04.2007


Koosseis 031+032 1987.a. seeriast 016-050 läbis moderniseerimise Kiievis Darnitsa trammidepoos.

Состав 031+032 из серии вагонов 1987 года (№№ 016-050) прошел модернизацию в Киеве в трамвайном депо Дарница.

Foto: AO; 24.04.2007


15-20 aastat tagasi sõitis enamik vaguneid 001-050 kolmekaupa. Tänaseks on jäänud vaid kaks Tatra-kolmikut, needki moderniseeritud vagunitest. 064+065+066 on endised kohalikud vagunid, 059+060+061 aga vanad Praha vagunid.

15-20 лет назад большинство из вагонов 001-050 работали тройниками. На сегодня осталось два тройника из Татр, да и те из модернизованных вагонов. 064+065+066 - бывшие криворожские, а 059+060+061 - бывшие пражские вагоны.

Foto: AO; 24.04.2007


Tramm 067 koosneb Tšehhimaal moderniseeritud Tatra-vagunitest ja on kokku pandud Kiievis Darnitsa depoos. Teine samasugune tramm on sini-kollast värvi ja sõidab Kiievis numbri 401 all, samuti kiirtrammiliinil.

Вагон 067 состоит из двух чешских Татр, модернизованных там же и собранных в Киеве в депо Дарница. Другой такой же трамвай в желто-голубой окраске работает в Киеве под №401, тоже на маршруте скоростного трамвая.

Foto: AO; 24.04.2007


Tramm 067 seestpoolt.

Вагон 067 изнутри.

Foto: АО; 24.04.2007


Trammid 067, 040+041, 203+204+205 ja 055 depoos pärast hommikust tipptundi. Sini-valge kolmik on KTM11+KTM11P+KTM11; sõidus on veel 3 paari KTM11+KTM11.

Вагоны 067, 040+041, 203+204+205 и 055 в депо после утреннего часа "пик". Бело-синий тройник - это KTM11+KTM11П+KTM11; еще работают три пары КТМ11+КТМ11.

Foto: AO; 24.04.2007


Tavalised trammid sõidavad Krivoi Rogis 21 liinil, neist enamik on küll käigus üsna harva (intervallid peatusesiltidel: 41, 76, 99, 108 minutit näiteks). Valdava osa trammidest moodustvad puna-valged KTM5-d.

Обычные трамваи работают на 21 маршрутах, правда большинство из них работают с интервалами типа 41, 76, 99, 108 минут (по данным остановочных табличек). Подавляющее большинство трамваев - красно-белые КТМ-5.

Foto: AO; 24.04.2007


Mõned KTM5-d sõidavad ka paarikaupa. Veel 10-15 aastat tagasi olid sellised enamuses. Aastal 1976 oli Krivoi Rog muide esimene linn, kus KTM5-d pandi liinile kolmekaupa.

Несколько вагонов КТМ-5 работают и сцепками. Еще 10-15 лет назад сцепки вообще преобладали. А в 1976 году в Кривом Рогу впервые на линию вышли тройники КТМ-5.

 

Foto: AO; 24.04.2007


Vagun 424 sai sellise värvi juunis 2002, kui Krivoi Rogi trammiga tutvusid saksa huvilised.

Вагон №424 был перекрашен в июне 2002 г., когда Кривой Рог посетили трамвайные туристы из Германии.

Foto: AO; 24.04.2007


Vagun 477 liini nr.2 lõpus Bukovinskaja tänaval.

Вагон №477 на конечной маршрута №2 "Буковинская улица".

Foto: Костас; 24.04.2007

KTM8 trammid on Ukrainas üsna haruldased. Krivoi Rogis on neid 4 - nr. 460-463.

Трамваи КТМ-8 на Украине довольно редкие. В Кривом Роге их всего 4 - №№ 460-463.

Foto: Костас; 24.04.2007

KTM8M on veelgi haruldasemad, neid leidub ainult Dnepropetrovski oblasti 3 linnas, sealhulgas Krivoi Rogis nr.

464-476.

Еще реже на Украине встречаются трамваи КТМ-8М - только в трех городах Днепропетровской области, в том числе в Кривом Роге №№

464-476.

Foto: AO; 24.04.2007


Troll 030 Gorki väljakul, kus kohtuvad 21 trolliliinist kõik tähtsamad.

Троллейбус 030 на площади Горького, где встерчаются все самые важные из 21 троллейбусных маршрутов города.

 

Foto: АO; 24.04.2007


Troll 031 on vist ainus, mis on säilitanud oma esialgse punase värvi.

Троллейбус 031 - возможно единственный сохранивший свою изначальную красную окраску.

Foto: AO; 24.04.2007

Troll 017 - tüüpiline JuMZ-T1.

Троллейбус 017 - типичный ЮМЗ-Т1.

 

Foto: AO; 24.04.2007


Ligi pooltelt 11 JuMZ-T1-st on tagumine pool (koos ühega kahеst veomootorist) maha monteeritud, et voolu kokku hoida.

Около половины криворожских
ЮМЗ-Т1 укорочены, чтобы сэкономить электричество.

Foto: Костас; 24.04.2007


Uus (2006.a.) JuMZ-T2 Krivorožstali (Ukraina suurima terasetootja) peavärava ees.

Новый ЮМЗ-Т2 у главных ворот Криворожстали.

Foto: AO; 24.04.2007


Dnepropetrovski raketitehase "Južmaš" uusim toode - troll JuMZ E-186. Tõsi, veel uuem on kolmeteljeline E-301, mille seni ainuke eksemplar sõidab liinil Kiievis.

Новыейший продукт "Южмаша" - ЮМЗ Е-186. Правда еще новее - его трехосный аналог Е-231, который существует в одном экземпляре в Киеве.

Foto: AO; 24.04.2007

Teine samasugune troll, numbriga 649.

Еще один ЮМЗ Е-186, с номером 649.

Foto: AO; 24.04.2007


Krivoi Rogi 200. aastapäeva nimeline prospekt - vaade Võidu 30. aastapäeva nimelisele väljakule. Kollaseid väikebusse (pildil keskel) on viimase paari aastaga Ukrainas siginenud tuhandeid. Hoopis haruldasemad on madalapõhjalised MAZ-103-d.

Проспект имени 200-летия Кривого Рога - вид на площадь имени 30-летия Победы. Подобных желтых автобусов малой вместимости на Украине за последние пару лет расплодилось тысячами. Значительно реже встречаются никопольные МАЗ-103.

Foto: AO; 24.04.2007


[TALLINN tramm+troll+buss]

[Трамваи и троллейбусы в странах Европы]

[Трамваи и троллейбусы в странах бывшего СССР]


Copyright © 2004-2007. Tallinna Ühistransport - fotoalbum.